Alla inlägg under maj 2011

Av lisa - 31 maj 2011 19:44

hej alla små eller stora läsare, idag var jag men klassen i göteborg vi skulle först gå på en guidad tur undet jorden i små gångar roligt men det var stora och tjocka spindlar i gångarna scary...  . Sen när vi var fördiga med guiden så skulle vi äta lunch och då hände det en jätte rolig sak (ironiskt) jag och min kompis var glada och pigga tills en i våran klass hoppade på ett ketchup paket nu kmmer det.....det skvätte över nästan hela oss och det var inte så kul vi blev ganska arga och de flesta av kläderna vi hade på oss var nya. jag kommer döda ''killen'' om ketchupen inte går bort (sitter här och planerar DÖDEN för honom   mwahahaha). Men sen skulle vi till hard rock café med våra smutsiga kläder. men det var jätte kul endå, sitt lag kunde vinna ett pris det var inte de laget som var bäst utan det var de som hade roligast och peppade varandra mest och det laget jag var me i vann. vi fick en grej som det bara finns 50 st av i HELA världen vi var så stolta. och det coolaste på hela dan var att jag och vissa andra har troligtvis rört på justin timberlake för han hade spelat bowling på det hard rock cafét vi var på alltså fatta vi harrört på justin timberlake.


men pözz på er  

Av lisa - 30 maj 2011 15:41

hej idag har jag varit i skolan vi har....det minns jag inte  . men ialla fall jag tog bussen hem och allt gick bra! sen kom jag hem och just det jag måste äta mellanmål kom jag på så jag hejdå min mage kurrar som en katt spiner  

Av lisa - 28 maj 2011 11:31

hej alla förhoppningsvisa, glada läsare.  jag har precis vaknat igår var jag på vattenpalatset med min kompis. sen skulle hon på karate läger och då fick jag skjuts hem, sen satte jag mig i soffan och kollade på chiuauan från beverly hills 2. Den var jätte bra

Av lisa - 22 maj 2011 12:15

 hej!, idag sov jag länge skönt. igår var jag och tittade på göteborgsloppet pch pappa hade tiden 2h 3 min 0ch det var väl hyfsat bra. när vi vi inte tittade på pappa shoppade vi jag fick ett fint linne en klänning och jag köpte en strå hatt själv på hm.flippflopp fick jag också det var säkert nåt mer som jag inte komm på men ialla fall. hejdå  .

Av lisa - 20 maj 2011 15:16

hej idag har varit en bra dag.....FREDAG äntligen. jag brukar åka buss hem men idag kom mamma tidigare så jag kom hem tidigare. imorgon ska jag titta när pappa springer göteborgsloppet det ska bli kul och på kvällen efter ska jag på en liten fest eller vad men ska säga hos en av mina bästisar   jippi. nu har jag inte mycket mer att skriva så jag får väl säga hejdå

msp

Av lisa - 18 maj 2011 16:09

hej jag har märkt en sak när jag ska kolla på andras bloggar har jätte många som bloggar på bloggplatsen har MSP, det är konstigt men ialla fall. idag har vi bakat i skolan det var kul och kladdigt...hihi  . men det är en vecka tills vi ska äta det eller ska man verkligen säga vi, det är föreldrarna ¨som skaäta det när vi uppträder med vasa teatern som jag har berättat om förut. det är lite pirrigt men jag känner på mig att det kommer gå bra,hejdå  

Av lisa - 17 maj 2011 20:31

hej idag har jag varit i skolan som det flesta barn brukar. Vi har övar lite på en pjäs vi ska spela upp den handlar om Gustav Vasa, jag ska vara Kristina gyllenstierna och en...ja va det nu heter igen jag tror att jag ska vara en soldat av nåt slag som heler Klaus. jag har varigt innte lite på msp (moviestar planet) och msn men inga på msn var online.


pözz från MIG

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<<
Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards